Zapoznaj się z naszymi usługami i umów się na bezpłatną konsultację z
ekspertem rozwoju biznesu
Generowanie leadów sprzedaży do istniejących klientów
Firmie sprzedającej w modelu B2B, pomożemy wydobyć z bazy istniejących Klientów tych, dla których warto zaplanować akcje dosprzedaży produktów lub usług dodatkowych.
Najczęściej firmy, z którymi współpracujemy przez lata pozyskiwały nowych klientów, których dane i historia kontaktów były rejestrowane w różnych narzędziach - od notatników przez arkusze kalkulacyjne i w końcu w profesjonalnych CRM. Obserwując taki stan przygotowaliśmy proces, wspierany naszym narzędziem, który pozwala skutecznie odpowiedzieć na tak postawione pytania:
- Do których aktualnych Klientów z bazy prowadzić akcję dosprzedaży dodatkowych produktów?
- Którzy Klienci mają potencjał na zakup dodatkowych usług jakie świadczy firma?
- Jak wyznaczyć kolejność nawiązania kontaktu z Klientami?
- Którzy z Klientów mają cechy powodujące największe prawdopodobieństwo zakupu?
- Które z dodatkowych usług lub produktów zaoferować wyekstrahowanym wcześniej Klientom?
- Kto jest osobą decyzyjną w firmie?
Na te i podobne pytania znajdziemy odpowiedzi wykorzystując elementy AI - sztucznej inteligencji, które uruchamiamy po wcześniejszych profesjonalnych wywiadach behawioralnych i analizie danych.
Kolejnym etapem może być wspólne przygotowanie procesu sprzedaży - Konsulting. Począwszy od pojawienia się prospektu sprzedażowego, określenie KPI, przez kontakt z Klientem, spotkanie, prezentację rozwiązania, negocjacje, na finalizacji kontraktu kończąc.
Generowanie leadów sprzedaży do nowych klientów
Generowanie baz marketingowych
Konsultacje w zakresie stworzenia wzorcowego klienta
Konsultacje w zakresie ekspansji na nowe regiony Polski
Konsultacje w zakresie zarządzania szansą sprzedażową
New business development – budowanie partnerstw biznesowych