§1POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.Regulamin określa zasady korzystania przez użytkowników z serwisu bizspace.pl, w tym w szczególności:
1)rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną;
2)warunki świadczenia usług drogą elektroniczną;
3)warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną;
4)tryb postępowania reklamacyjnego.
2.Właścicielem serwisu bizspace.pl jest Bizspace Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie.
§2DEFINICJE
1.Usługodawca – BizSpace Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000928117, NIP: 7011056597.
2.Aplikacja – Aplikacja BizSpace wydawana przez Bizspace Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, dostępna pod adresem https://bizspace.pl.
3.Usługobiorca – każdy użytkownik (osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną) odwiedzający Serwis lub korzystający z usług udostępnionych przez Bizspace Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Serwisie.
4.Serwis – strona internetowa prowadzona przez Bizspace Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością pod adresem: https://bizspace.pl.
5.Świadczenie usługi drogą elektroniczną – wykonanie usługi świadczonej bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne.
6.Polityka Prywatności – polityka prywatności Bizspace Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
7.Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, stosownie do art. 22(1) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.).
§3RODZAJE I ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ ORAZ WARUNKI ZAWIERANIA I ROZWIĄZYWANIA TYCH USŁUG
1.DOSTĘP DO SERWISU
1)Usługodawca w ramach Serwisu świadczy drogą elektroniczną bezpłatną usługę polegającą na umożliwieniu Usługobiorcy dostępu do Serwisu.
2)Usługa dostępu do Serwisu polega na możliwości zapoznania się przez Usługobiorcę z informacjami zamieszczonymi w Serwisie przez Usługodawcę.
3)Umowa o świadczenie usługi dostępu do Serwisu zostaje zawarta na czas nieokreślony, z chwilą skutecznego wejścia przez Usługobiorcę do Serwisu, na warunkach określonych w Regulaminie.
4)Umowa o świadczenie usług dostępu do Serwisu zostaje rozwiązana z chwilą opuszczenia Serwisu przez Usługobiorcę.
5)Usługobiorca w każdym czasie, bez podawania przyczyny, może rozwiązać umowę o świadczenie usług dostępu do Serwisu.
2.APLIKACJA BIZSPACE
1)Usługodawca w ramach Serwisu świadczy drogą elektroniczną odpłatną usługę polegającą na umożliwieniu korzystania z Aplikacji.
2)Usługa korzystania z Aplikacji służy do generowania przez Usługobiorcę leadów sprzedażowych na podstawie:
a)powiązań pomiędzy klientami Usługobiorcy a innymi podmiotami gospodarczymi,
b)wyszukiwań danych o podmiotach gospodarczych.
3)Rozpoczęcie korzystania z Aplikacji jest możliwe pod warunkiem bezpośredniego zawarcia przez Usługobiorcę z Usługodawcą umowy o korzystanie z Aplikacji (na warunkach indywidualnie uzgodnionych pomiędzy stronami).
4)Umowa o korzystanie z Aplikacji zostaje zawarta z chwilą podpisania umowy przez Usługodawcę i Usługobiorcę.
5)Umowa o korzystanie z Aplikacji zostaje rozwiązana na warunkach określonych w tej umowie.
3.NEWSLETTER
1)Usługodawca w ramach Serwisu świadczy drogą elektroniczną bezpłatną usługę polegającą na umożliwieniu Usługobiorcy otrzymywania newslettera Usługodawcy.
2)Usługa newslettera polega na możliwości otrzymywania przez Usługobiorcę zamówionych informacji na temat działalności Usługodawcy.
3)Umowa o świadczenie usług newslettera zostaje zawarta na czas nieokreślony z chwilą skutecznego zapisu na newsletter przez Usługobiorcę, na warunkach określonych w Regulaminie.
4)Zapis na newsletter wymaga od Usługobiorcy podania adresu e-mail oraz przesłania go do Usługobiorcy poprzez użycie przycisku “ZAPISZ MNIE” za pośrednictwem formularza dostępnego pod adresem: https://bizspace.pl.
5)Usługodawca zobowiązuje się w ramach usługi newslettera przesyłać na wskazany przez Usługobiorcę adres e-mail informacje na temat działalności Usługodawcy.
6)Umowa o świadczenie usługi newslettera zostaje rozwiązana z chwilą wycofania tej usługi przez Usługodawcę.
7)Usługobiorca w każdym czasie, bez podawania przyczyny, może rozwiązać umowę o świadczenie usług newslettera.
4.FORMULARZ KONTAKTOWY
1)Usługodawca w ramach Serwisu świadczy drogą elektroniczną bezpłatną usługę polegającą na umożliwieniu Usługobiorcy skorzystania z formularza kontaktowego.
2)Usługa formularza kontaktowego pozwala na kontakt Usługobiorcy z Usługodawcą w sprawach określonych zakresem tematycznym formularza, dostępnego pod adresem: https://bizspace.pl/kontakt.
3)Umowa o świadczenie usługi formularza kontaktowego zostaje zawarta na czas określony (czas wykonania usługi), z chwilą skutecznego przesłania przez Usługobiorcę do Usługodawcy prośby o kontakt za pośrednictwem formularza dostępnego pod adresem: https://bizspace.pl/kontakt, na warunkach określonych w Regulaminie.
4)Przesłanie prośby o kontakt do Usługodawcy za pośrednictwem formularza https://bizspace.pl/kontakt wymaga podania przez Usługobiorcę, co najmniej, adresu e-mail oraz użycia przycisku “WYŚLIJ WIADOMOŚĆ”.
5)Usługodawca zobowiązuje się w ramach usługi formularza kontaktowego nawiązać kontakt z Usługobiorcą poprzez adres e-mail lub telefon wskazany przez Usługobiorcę.
6)Umowa o świadczenie usługi formularza kontaktowego zostaje rozwiązana z chwilą wycofania tej usługi przez Usługodawcę lub z chwilą zrealizowania kontaktu przez Usługodawcę.
7)Usługobiorca w każdym czasie, bez podawania przyczyny, może rozwiązać umowę o świadczenie usługi formularza kontaktowego.
5.PREZENTACJA OFERTY DOTYCZĄCEJ APLIKACJI
1)Usługodawca w ramach Serwisu świadczy drogą elektroniczną bezpłatną usługę polegającą na umożliwieniu Usługobiorcy zamówienia prezentacji oferty dotyczącej Aplikacji.
2)Usługa prezentacji oferty dotyczącej Aplikacji pozwala Usługobiorcy na zamówienie u Usługodawcy prezentacji oferty Aplikacji za pośrednictwem formularza dostępnego pod adresem: https://bizspace.pl/oferta.
3)Umowa o świadczenie usługi prezentacji oferty Aplikacji zostaje zawarta na czas określony (czas wykonania usługi), z chwilą skutecznego zamówienia przez Usługobiorcę u Usługodawcy prezentacji oferty Aplikacji, za pośrednictwem formularza dostępnego pod adresem: https://bizspace.pl/oferta, na warunkach określonych w Regulaminie.
4)Zamówienie prezentacji Aplikacji za pośrednictwem formularza https://bizspace.pl/oferta wymaga podania przez Usługobiorcę adresu e-mail oraz użycia przycisku “ZAMÓW PREZENTACJĘ”.
5)Usługodawca zobowiązuje się w ramach usługi prezentacji oferty Aplikacji nawiązać kontakt z Usługobiorcą, poprzez adres e-mail wskazany przez Usługobiorcę, w celu przedstawienia zamówionych przez Usługobiorcę informacji handlowych na temat Aplikacji.
6)Umowa o świadczenie usługi prezentacji oferty Aplikacji zostaje rozwiązana z chwilą wycofania tej usługi przez Usługodawcę lub z chwilą zrealizowania prezentacji oferty Aplikacji przez Usługodawcę.
7)Usługobiorca w każdym czasie, bez podawania przyczyny, może rozwiązać umowę o świadczenie usługi prezentacji oferty Aplikacji.
§4WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
1.Wymagania techniczne na potrzeby korzystania z Serwisu:
1)połączenie z Internetem;
2)przeglądarka internetowa umożliwiająca wyświetlanie na ekranie komputera dokumentów HTML powiązanych w sieci Internet przez sieciową usługę internetową;
2.Usługobiorca, aby prawidłowo korzystać z usług Serwisu powinien dysponować sprzętem komputerowym i oprogramowaniem spełniającym poniższe wymogi:
1)włączona obsługa cookies i Java Script;
2)monitor o rozdzielczości minimum 1240 x 1024;
3)przeglądarka: Firefox, Opera, Chrome, Safari - w wersji co najmniej najnowszej lub wersji poprzedzającą najnowszą wersję oraz Internet Explorer w wersji co najmniej 9.0.
3.W przypadku, gdy Usługobiorca nie spełnia warunków wskazanych w pkt 4.2, Usługodawca nie gwarantuje prawidłowego działania Serwisu oraz zastrzega, że jakość świadczonych w Serwisie usług może ulec obniżeniu.
4.Usługobiorca jest zobowiązany do niepodejmowania jakichkolwiek działań, które miałyby wpływ na poprawne funkcjonowanie Serwisu.
5.Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę z wykorzystaniem Serwisu treści o charakterze bezprawnym.
6.Zakazane jest podejmowanie przez Usługobiorcę działań z wykorzystaniem Serwisu lub mogących wywołać zakłócenia lub uszkodzenia Serwisu.
§5TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
1.Usługobiorca może zgłosić Usługodawcy reklamację w przypadku zastrzeżeń co do działania Serwisu.
2.Reklamacja może zostać zgłoszona przez Usługobiorcę: poprzez wysłanie wiadomości e-mail na na adres e-mail Usługodawcy: biuro@bizspace.pl lub w drodze tradycyjnej korespondecji wysłanej na adres siedziby Usługodawcy: ul. Nowogrodzka 25/37, 00-511 Warszawa.
3.Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko/nazwę Usługobiorcy, opis problemu będącego przedmiotem reklamacji oraz dane kontaktowe umożliwiające udzielenie odpowiedzi na reklamację przez Usługodawcę.
4.Usługodawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie, przy czym nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia doręczenia reklamacji oraz udzieli odpowiedzi używając danych kontaktowych podanych w reklamacji przez Usługobiorcę.
5.Usługobiorca będący Konsumentem, w celu rozwiązania sporu zaistniałego pomiędzy Usługobiorcą a Usługodawcą, może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/. (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich).
6.Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKIK) został utworzony Punkt kontaktowy, który udziela informacji dotyczących konsumenckich postępowań polubownych. Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej prowadzonej przez UOKIK https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
§6PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
1.Dane osobowe Usługobiorców korzystających z usług dostępnych za pośrednictwem Serwisu są przetwarzane na zasadach opisanych w Polityce Prywatności, dostępnej pod adresem https://bizspace.pl/polityka_prywatnosci.
§7ZMIANY REGULAMINU
1.Usługodawca może zmienić jednostronnie Regulamin w zakresie treści, które nie zostały indywidualnie uzgodnione z Usługobiorcą z uzasadnionych przyczyn. Za uzasadnioną przyczynę w szczególności uznaje się:
1)konieczność dostosowania działalności Usługobiorcy do zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego na terenie RP.
2)konieczność dostosowania działalności Usługobiorcy do zmian w związku z wydaniem przez organy administracji publicznej aktów (decyzje, rekomendacje) powodujących obowiązek modyfikacji Regulaminu.
3)wydanie orzecznictwa administracyjnego lub sądowego, z którego wynika, że postanowienia umowne Usługodawcy mogą być sprzeczne z prawem, w tym z prawem konsumentów; w takiej sytuacji zmiana treści Regulaminu jest możliwa, gdy będzie można obiektywnie stwierdzić, że wprowadzana zmiana, z perspektywy przeciętnego Usługobiorcy będącego Konsumentem, jest korzystna dla takiego Usługobiorcy.
4)wprowadzenie przez Usługiodawcę nowych funkcjonalności w Serwisie lub wprowadzenie zmian w dotychczasowym zakresie funkcjonalności dostępnych w Serwisie – zmiana treści Regulaminu jest dopuszczalna w zakresie dotyczącym takich nowych funkcjonalności.
5)wprowadzenie przez Usługodawcę zmian technologicznych w zakresie nowych lub istniejących systemów informatycznych.
2.Usługodawca przedstawia Usługobiorcy informacje na temat zmian Regulaminu poprzez publikację w Serwisie informacji o:
1)treści proponowanej zmiany Regulaminu,
2)dacie wejścia zmiany Regulaminu w życie
3)treści Regulaminu po zmianach (tekst jednolity)
4)Zmiana Regulaminu nie obejmuje umów o świadczenie usług zawartych przed dniem wejścia w życie zmiany Regulaminu. W zakresie takich umów stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dniu wyrażenia przez Usługobiorcę woli zawarcia takiej umowy o świadczenie usług.
§8DANE KONTAKTOWE
1.Kontakt z Usługodawcą jest możliwy poprzez adres email: biuro@bizspace.pl.
§9POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1.W zakresie nieuregulowanym Regulaminem zastosowanie będą miały właściwe przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
2.Regulamin nie ogranicza uprawnień, które przysługują na podstawie prawa Konsumentom oraz osobom, co do których przepisy dotyczące konsumentów stosuje się na podstawie art. 38a ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827 ze zm.). W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do postanowień Regulaminu w zakresie powyższych uprawnień – zastosowanie mają właściwe przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
3.Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2023 r.